UTICAJ BRENDA NA POTROŠAČE STUDIJA SLUČAJA – SAMSUNG VS APPL


Bulj Dragana, Vrbanac Maja, Milovanović Marina, Perišić Jasmina, UTICAJ BRENDA NA POTROŠAČE STUDIJA SLUČAJA – SAMSUNG VS APPL, ZBORNIK RADOVA UNIVERZITETA ”UNION-NIKOLA TESLA” BEOGRAD, broj 3, 2021, pp. 201-229, ISBN 978-86-89529-35-7.

Autori Marina Milovanović, Jasmina Perišić, Maja Vrbanac i Bulj Dragana
Tip publikacije M45
Polje publikacije Društveno-humanističko
Godina 2021
DOI
Časopis ZBORNIK RADOVA UNIVERZITETA ”UNION-NIKOLA TESLA” BEOGRAD, ISBN 978-86-89529-35-7.
Volumen
Broj 3
Strana od 201
Strana do 229
URL https://www.unionnikolatesla.edu.rs/uploads/files/Nauka/Izdavastvo/Zbornici/Arhiva%20brojeva/Zbornik3.pdf

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *